Mój mały majowy PERFORMANCE

GDY PATRZĘ na ludzi często zastanawiam się kim są. Istnieje zdolność rozpoznawania cech człowieka na podstawie jego rysów twarzy. Ja niestety nie zostałam nią obdarzona. Mimo to uwielbiam gapić się na ludzi, obserwować podczas zwykłych, codziennych zajęć, oglądać gdy odpoczywają, analizować sylwetki i rysy twarzy.... zarówno w realnym świecie jak i rzeczywistości przedstawianej przez artystów.

Celina Litke "Nad morzem"

Majówka. Polska gorąca, zatopiona w słońcu. Warszawskie skrawki natury obklejone gawiedzią tętnią życiem. Z ciężkim sercem, bo należę do gatunku ZOMBIE, wybieram się nad Jeziorko Czerniakowskie. Kim są Ci ludzie na tym sielankowym obrazku? Co czują i myślą w to urocze popołudnie?

Ewa Niemczewska "Nad jeziorkiem" ;)

Andrzej zachęcał mnie żebym zrobiła performance fotograficzny. Pomyślałam, że to świetny pomysł żeby zaspokoić moją ciekawość. Oto efekty:



I jak Wam się podoba?





Komentarze

Popularne posty