Festiwal: K.ZIMIErnikejszyn 2015

    Ciężko mnie wyciągnąć zimą z domu, bo nie przepadam za chłodem, a do sportów zimowych zaliczam wyskoki na bazarek po coś do jedzenia.... Jednak pewnego pięknego, zimowego dnia wpadł do mnie Włodek Dębowski i zaproponował udział w zimowym festiwalu K.ZIMIErnikejszyn 2015, którego jest organizatorem. 

Zaproponował żebym, jak to było latem, stworzyła krótką serię bluz dedykowanych temu wydarzeniu. Zadania kreatywne zawsze budzą we mnie entuzjazm, a gdy jeszcze są związane z modą to zapala się we mnie pochodnia! Nad konsekwencjami zastanawiam się później (co owocuje nieprzespanymi nocami)... A więc zgodziłam się.


    Line up bardzo mnie ucieszył, bo okazało się, że na festiwalu pojawi się dużo znajomych twarzy, których dawno nie widziałam. I tak oto w piątkowy wieczór 20 lutego, pojawiłyśmy się z moimi dwoma kumpelkami - Sylwią i Hanią, w uroczym pensjonaciku "Basia" w Kazimierzu nad Wisłą. Reszta to już histora. Zestaw legendarnych opowieści, które będą krążyć do końca naszych dni dostępny wśród festiwalowiczów ;). 
Był też Mariusz Kałamaga



Fajnie tworzyć wspomnienia z grupą pozytywnych, utalentowanych ludzi. Dziękuję Włodku. Acha, zostało jeszcze kilka bluz z tego wydarzenia  więc, ten teges, zapraszam na Lenia: www.facebook.com/Polskilen













I był Dj Spike i Michał Chęć aka Bonk






 Zapraszam do subskrybowania, komentowania i polubienia bloga Solonia City na fejsie. Dziękuję. 
Polski Leń "Clothes for men. But not only"... też się radzę zaprzyjaźnić ;)


Komentarze

Popularne posty