Książka: "Daily Rituals" - czyli "jak oni to robią?" by Mason Currey


czyli książka, której nie kupiłam, a teraz żałuję (ponoć kobiety są mistrzyniami w żałowaniu podjętych decyzji, zgadzam się z tym). No dobra, ale zasługuję na pochwałę, bo zrobiłam kilka fotek!
Igor Stravinsky nie mógł komponować dopóki się nie upewnił, że nikt go nie słyszy, a żeby oczyścić umysł - stawał na głowie. Joyce mógł pisać w czasie gdy rodzina hałasowała wokół niego, Jean-Paul Sartre żuł 10 razy większe niż zalecane dawki tabletek, które stanowiły mieszankę amfetaminy z aspiryną, a większość artystów wypijała codziennie morze kawy.
161 inspirujących osobowości i 161 ich sposobów inspiracji i codziennej pracy ujętych w krótkie eseje. Ta książka to prawdziwy rarytas dla szukających inspiracji i lubiących smaczki życia codziennego wielkich umysłów.... Znajdziemy tu między innymi takie nazwiska jak Franz Kafka, Andy Warhol, Sylvia Plath, Jane Austen, Karol Marks, Charles Darwin, Pablo Picasso, Lew Tołstoj, John Uplike, Twyla Tharp... 




Zawsze myślałam, że ludzie, którym udaje się osiągnąć coś znaczącego dla ludzkości pracują 24 godziny na dobę. Taaa... Jasne. Chyba czepiła się mnie jakaś mega bzdura. Raczej. Umiejętność zarządzania czasem to wielka sztuka dlatego książka ta uwiodła mnie bezkompromisowo. Kawał artu i mega strzał. "DAILY RITUALS" autorstwa Masona Curreya - poproszę na gwiazdkę :)


 
Bardzo mi się podoba. Mam nadzieję na tom 2, w którym zostaną opisane rytuały gwiazd współczesnych. Gwiazd i businessmanów. Bardzo bym się chciała dowiedzieć jak wygląda dzień Jennifer Lopez czy Jaya Z ;). Jak ona to robi, że tak trzęsie show businessem w tylu kierunkach jednocześnie... Albo kogo by tu można poznać?


linki związane z książką:


Komentarze

Popularne posty