Spike i Szu wzięli ślub!?

Weekend mimo, że mroźny to okazał się pełen fajerwerków! Sobotnia noc należała, moim zdaniem, do najgorętszych tego roku! Nie wyczytałam tego z fejsa (bo dostaje tyle spamu, że gubię się w tym wszystkim), nie dowiedziałam się od znajomych, a trafiłam na ten fajerwerk zupełnie przypadkiem. A to było tak....
Po nudnej imprezie w Regeneracji (mimo, że z fajnymi djami z formacji Dziewczyny z Klubu Disco), pojechałam z moją kompanką Natalią i ekipą 10 nowych znajomych do Centrum... Mieliśmy wbić się na jakąś super imprezę do knajpy o nazwie Foksal 18.... Nigdy tam nie byłam, ale na miejscu okazało się, że nie tylko ja, bo w efekcie usiłowaliśmy wejść do zamkniętego już Sketchu, który mieści się przy Foksal 19. Po nieudanej próbie włamania postanowiliśmy iść do Powiększenia.....
Na miejscu okazało się, że odbywa się impreza z cyklu Electro Space Visual World. W wyjątkowym, niepowtarzalnym i najlepszym z możliwych zastawie skomponowanym po raz pierwszy w historii. Otóż zagrali razem... Przesłynny kolektyw RADICAL DANCEFLOOR KILLERS - w składzie - Dj: SZUm + Vj: Monsieur TJFK oraz DJ SPIKE z formacji Break da Funk - jakby ktoś nie wiedział....
Zestaw Panów wyglądał mniej więcej tak i raził swoim entuzjazmem jak bomba atomowa radioaktywnym polem.... Dawno tak się nie wytańczyłam. Dalej boli mnie szyja od machania głową, haha! 
--------------
****** Gratulacje chłopaki, dzięki wielkie, było świetnie i czekamy na kolejne imprezyyyyyyy!!!!!!!!!!***************
---------
Nie-dzielny dzień przywitałyśmy z Natalią w Kebabie na Nowym Świecie gdzie pan sprzedający zrobił jej różę z folii aluminiowej i prawie jej się oświadczył.... było wesoło.... i bardzo smacznie!


Oto adresy stron do polubienia: 


Komentarze

Popularne posty