miejsce na ziemi

Moje miejsce na Ziemi. Lubię je i doceniam choć czasem spoglądam na takie fotki jak te poniżej i rozpływam się w marzeniach. W takich przestrzeniach oddycha się inaczej. Chętnie bym się przekonała jak... i zaprosiła milion znajomych! Yeaaaaaaaaah!!!!!!!! ;) :@ :{) :D :)))
Jednak nie zależnie od tego czy mieszkanie jest małe czy duże - musi mieć w sobie to coś. A co się liczy? Estetyka, i dopracowane szczegóły, na które składają się współgrające kolory i odpowiednia kompozycja faktur. Harmonia tego domu wpadła mi w oko i postanowiłam o nim napisać... A może to nie chodzi o dom? Żarcik melancholijny ;) hihi... Dziś o domu, bo śnił mi się mój dom przypominający wyglądem właśnie ten. Żarcik romantyczny. Tak naprawdę to chcę coś wcisnąć dziś,  a nie znalazłam nic lepszego ;). Kto odgadnie co jest prawdą ten wygrywa podróż po galerii zdjęć poniżej. Miłego wieczoru :).



zapraszam do subskrypcji tego bloga - odpowiednia zakładka jest tam ------------------------------------------------------------>

źródło:

Komentarze

Popularne posty