Wspomnienia urodziNOWE

Przeziębiona jestem - znowu!!!!!! Cholera!!!!!!!!! Nie wiem który to już raz w roku, ale co chwilę moje górne drogi oddechowe mówią "sorry awaria"...... Leże więc półprzytomna i oglądam najdziwniejsze programy świata, jak np. "Ciąża z zaskoczenia" czy "Klinika otyłości"... Gapię się i zastanawiam kto jest głupszy - oni czy ja, że to oglądam... Dziś już jakoś odzyskałam przytomność więc wrzucam kilka fotek - wspominek sobotniej nocy - moja i Natalii impreza urodzinowa. Zdjęć mało, bo było tak fajnie, że nie myśleliśmy o dokumentacji ;) Najpierw klub Znajomi Znajomych - torty, szampany i oczywiście klipy na dużym ekranie, części wizualnej nie mogło zabraknąć. Potem pojechaliśmy na Cypel Czerniakowski gdzie poczuliśmy się jak na wakacjach i tańczyliśmy do samego rana.

Komentarze

Popularne posty