Wars and Sawa na wakacjach

Tydzień temu nowa knajpa pojawiła się na mapie kulturalnej stolicy. "Wars and Sawa" mieści się na warszawskim powiślu, przy ulicy Dobrej 14/16. Na pierwszy rzut oka trafić tam łatwo, na drugi - niekoniecznie, bo jest ukryte na tyłach parkingu samochodowego. Warto jednak szukać, bo to miejsce dość kosmiczne - wynosi cię nagle z centrum miasta na wiejską orbitę ;)... 


Wyciągnęła mnie tam Sylwia - miałyśmy tam "ustawkę", słowne bicie (piany) klipomaniowej, czyli poważne zebranie. Ja jak zwykle spóźniona nieźle się zdziwiłam jak to zobaczyłam - miejsce bajkowe, maleńka wiocha pełną gębą, a Sylwia? Wyglądała jakby się tam urodziła - hehe.... ona uwielbia takie klimaty (już zamówiła tam szafę). Postanowiłam więc dowiedzieć się kto za tym tak naprawdę stoi. I proszę - oto oni - Iga i Marcin Sekuła:

Komentarze

Popularne posty