Wycieczka w głąb telefonu cz.1

Teraz każdy jest artystą! Obecne możliwości pokazują jak wiele ludzi ma siłę kreacji i chce tworzyć własne dzieła sztuki - zdjęcia, filmy, muzykę..... Aplikacje na telefony komórkowe dają możliwość zrobienia czegoś ładnego i dobrej zabawy... Postanowiłam wczoraj założyć kilka nowych i wciągnęło mnie....  Oto kilka fajnych aplikacji graficznych i filmowych - tadan! Wszystkie są darmowe. Oczywiście większość z tych aplikacji (jak nie wszystkie)  jest bardzo popularna, ale co tam... nie każdy wie - ja nie wiedziałam ;).

WalpapersHD. Nieźle można odpimpować wygląd telefonu. Ja sobie zrobiłam takie jakby palniki kuchenne - w japońskim stylu - kawai (słodkie). Jeśli ktoś ma ochotę to może ściągnąć sobie to zdjęcie i ustawić jako tapetę i już (jeśli ma iphona, bo nie wiem jak z innymi). W programie są dostępne różne zdjęcia, obrazki, kolory i wzory 
Można też ustawić kalendarz.
ikona


Bardzo lubię i od dawna używam Picture Magic. Zdjęcia do wysłania lub zachowania w telefonie.
A to aplikacja Transphotos. Można zrobić śmieszne głupotki. Nie ma oddzielnego konta - efekty można publikować na facebooku, twitterze, wysłać mailem lub zachować w telefonie.

Bardzo popularna aplikacja wideo - VIDDY Prosta i radosna! Można nagrywać tylko 15 sekund filmu. Potem nakładamy efekt i podkładamy muzykę i siup w net. 
Na Viddy można mnie znaleźć jako Ewa Solonia
Na koniec znana chyba wszystkim i - moim zdaniem - już mocno "wyeksploatowana" aplikacja Instagram. Szczerze mówiąc to stylistyka tej aplikacji pochłonęła świat jak McDonald - zawężając gusta i to mnie dość mocno mierzi... Zamierzam jednak robić fotki. 
Na instagram można mnie znaleźć jako ewa_solonia
Rzeczywiście aplikacje dają możliwość świetnej zabawy - można przy ich pomocy robić piękne, klimatyczne fotki. Uważam, że wzmagają wrażliwość i wyczucie smaku, ale warto zapamiętać radę babci:
 Projekt - rady babci - autorstwa Chacho Puebla z Hiszpanii, jego siostry i ciotki

Komentarze

Popularne posty