Wreszcie telefon BEZ KASY

Rachunki telefoniczne zabijają mnie co miesiąc jak najgorsza menstruacja! Dzięki stwórcy najwyższemu (i mojej mamie) - mój brat (zbawiciel) polecił mi wyjątkową aplikację! Mam nadzieję, że moi kochani, ukochani, znajomi i przyjaciele też sobie ją zainstalują. Jest darmowa. Jak macie iphona, androida albo blackberry to możecie zainstalować sobie - Viber. Dzięki temu programowi można pisać smsy, wysyłać MMSY i DZWONIĆ za darmo! Dodatkową opcją, na którą trzeba jednak uważać jest... podawanie lokalizacji telefonu. Pinezka przy smsie oznacza lokalizację - raz aktywowana pokazuje twoje położenie na mapie. Ja jej nie uruchamiam, grrr. 
Do sprawnego działania rozmów wystarczy wifi lub 3G. Yeah!!!!!!!!!!! 
Jak nie możecie znaleźć w telefonie to zajrzyjcie na stronę www.viber.com
Po zainstalowaniu program wyświetla listę kontaktów z listy telefonicznej, które też posiadają tę aplikację. Bardzo łatwe w użyciu i praktyczne. Juhaaaaj, gadamy!!!
 

Komentarze

Popularne posty