Rady hiszpańskiej babci

Pewien fajny Hiszpan, razem ze swoją siostrą Lulą i nieco starszą częścią swojej rodziny, zrobił bardzo prosty projekt artystyczny, który podbił cały świat. Chodzi o "Rady babci" (Grandmother Tips). To mądre rady na tematy, które babciom nie są znane i dlatego brzmią w ich wykonaniu tak zabawnie.... Jednocześnie autorytet starszej osoby wywołuje chwilę refleksji nad tematem - efekt piorunujący!
Autor tłumaczy:
"Z czasem kiedy mam coraz więcej siwych włosów, zastanawiam się jakie rady będę dawać swoim wnukom. Moje trzy babcie nie dawały mi rad tylko prawiły kazania. "Uważaj na swoje pieniądze", "nie angażuj się w związek z tą dziewczyną", "oszczędzaj", "idź do fryzjera, wyglądasz jak hipis" - i inne tego typu, klasyczne rodzicielskie i babcine komentarze."
"Kiedy jesteś młody, wydaje Ci się, że nigdy nie będziesz nikomu prawić kazań.... do czasu kiedy zdajesz sobie sprawę, że rozmawiasz ze swoimi dziećmi o głupich sprawach, na przykład tłumaczysz jak ważna jest szkoła i że jeśli nie masz wykształcenia to jesteś nikim. Mam nadzieję, że pewnego dnia będę dawał lepsze rady. Tymczasem przedstawiłem kilka rad, które uważam, że moja babcia powinna dać mi."

Chacho Puebla
Rady babci (Grandmother Tips)
Kilka rad, które moja babcia powinna mi dać, ale niestety nigdy nie dała


źródła:
http://www.junk-culture.com
http://www.behance.net

Komentarze

Popularne posty