Nowości muzyczne lata 2012

Ten post może się przydać na relaks wieczorową porą: oto formacje, które wydają płyty tego lata. Osiem najciekawszych propozycji wybrałam spośród 25 albumów przedstawionych przez magazyn SPIN - tutajJest kilka obietnic na przyszłość..... Przesłuchałam na szybko więc potraktujmy ten post jako materiał do doszlifowania, do przesłuchania "wieczorową porą" - po meczu ;)
HOLY OTHER uwodzi mnie najbardziej. Ładna taka romantyczna electro-melancholia. Album pt. "Held" ukaże się 28 sierpnia. Płytę promuje kawałek pt. Love Some1 (ten pierwszy tutaj).
YEASAYER to chłopaki z Brooklynu. Wokalista/gitarzysta podobno kupił sobie jakiś super ElecTribe sekwenser Korga i na nim nagrali tę płytę. Podoba mi się to brzmienie. Album pt. "Fragrant World" ukaże się 20 sierpnia. 
PURITY RINGS - duet kanadyjski. Warte uwagi, bardzo młodzieżowe, a nawet młodzieńcze granie - moim zdaniem.... Album pt. "Shrines" ukaże się 24 lipca. Ciekawe dźwięki:
ARIEL PINK'S HAUNTED GRAFFITIUooo, ale fajny oldschool. Album pt. "Mature Themes" ukaże się 21 sierpnia. Słabe, że nie zadbali o promo kawałki na yt. Wstawiam więc coś starszego.
SWANS - buhahaha - tak się nazywało się 6 twrdych z wyglądu (igrania) kolesi. Dobre i konkretne, mocne grzanie. Nieźle - kawałek demo ma ponad 30 minut!!!!! Album pt. "The Seer" ukaże się 28 sierpnia.
JESSIE WARE (szczególnie w tym kawałku) ujęła mnie delikatnymi dźwiękami i subtelnym śpiewem. W kilku innych mnie zmęczyła lekko patetycznym tonem, ale warto ją "przejrzeć". Album: "Devotions" ukaże się 20 sierpnia.
TWIN SHADOW - takie trochę disco lat osiemdziesiątych, ale w dobrym wydaniu. Kawałek promocyjny bardzo mi się podoba więc trzeba będzie posłuchać co mają do zaoferowania. Album pt. "Confess" ukaże się 10 lipca. 
RICK ROSS - to porządny, tłusty, wulgarny rap.... tak na koniec :) Album pt. "God Forgives" ukaże się 31 lipca.
PS. Jeszcze AZEALIA BANKS, która wydała kilka fajnych kawałków i wspaniały klip.... niestety bardzo mnie rozczarowała - 2 piosenki promujące najnowszy album pt. "Fantasea", który ukaże się 11 lipca, są po prostu SŁABE:
A za ten kawałek wszyscy ją tak pokochali:
Oto moje opinie - jak zwykle zapraszam do dzielenia się swoimi wyborami i dyskusji w komentarzach :))))


źródło:
http://www.spin.com

Komentarze

Popularne posty