Biust-O-nosze

te retro gatki w rzeczywistości są jeszcze piękniejsze!
Byłam dziś w galerii Mokotów i kolejny raz spotkałam kogoś wyjątkowego....


Oto człowiek, który potrafi najlepiej dogodzić kobiecie! Naprawdę! Kilkakrotnie spotkałam go w sklepach mojej ulubionej marki bielizny - Intimissimi i zawsze wychodziłam zachwycona..... Adrian Stawarz dobiera bieliznę, a raczej dobierał, bo teraz niestety nie zajmuje się już sprzedażą. W tej chwili jego funkcja nosi skomplikowaną nazwę: "country visual merchandiser" i polega na dbaniu o wystrój sklepowych wnętrz... ale uwaga - Adrian obiecał mi, że jak któraś z moich koleżanek/czytelniczek spotka go w sklepie to chętnie coś doradzi. Yeah! Mamy załatwione ;). Trzeba się za chłopakiem rozglądać, bo można go spotkać w całym kraju :) A do sklepów zaglądać warto, bo lada dzień zaczyna się wielka wyprzedaż, a Adrian mówi, że wszystkie modele bestsellerowe będą na wyprzedaży w tym roku dostępne. Hurra!

źródło:

Komentarze

Popularne posty