Spotkanie z Davidem Lynchem

A więc to było tak. Ja zaśpiewałam: 
Już dawno nie czułam, że mi 
ktoś działa na serce tak, jak robisz to Ty
W końcu mogę zasnąć i chce budzić się 
więc zabije w moim sercu ukryty, słony lęk
 Już dawno nie czułam, że mi 
ktoś działa na serce tak, jak robisz to Ty
Zapach kawy rano dziś budzi mnie 
już się czuję częścią świata
już dobrze mi jest
Już dawno nie czułam, że mi 
ktoś działa na serce tak, jak robisz to Ty
 Zgiełk ulicy, światła nocy
czy posłuszna będę snom 

Potem przestałam nagrywać nowe piosenki. David się wkurzył, wziął mój kawałek i powiedział: hold your horses, woman!
I know, I know, 
.., she stopped to sing,
Since I went and did that thing,
I know, I know,
…loved you.
I know, you can’t …,
Sing and come baby, …playing the game
Sing and come at me
No way you can stay,
I know, I know, I know, 
I, I, I know.
Don’t have to tell me baby,
See.. on the road now,
You’re gonna live my side,
But I will remember you baby,
Each and every midnight,
Don’t have to tell me
…let me go,
I, mmmm, see you so alone,
Annnd I, I see you go.
.. loud girl,
.., please stop to sing,
Since I went and did that thing,
I know, I know
Please let me go.

Jak widać mamy z Lynchem (heart) bita... Spotkaliśmy się gdzieś w gwiazdach. Ciekawe czy używamy tego samego oprogramowania... pewnie tak - tylko on dłużej montuje, hihi ;)

To nie jedyne odkrycie - przygoda z Lynchem spowodowała, że znalazłam nieautoryzowana wersje klipu do mojej piosenki. W pierwszej chwili się wkurzyłam z powodu przecieku materiałów, bo pojawiły się tam zdjęcia, które nie miały ujrzeć światła dziennego. Jednak po jakimś czasie stwierdziłam: - e tam, luz! Widać autorowi się spodobały, włożył w klip swoje emocje - PEACE, LOVE AND HAPPINESS - to widać, więc niech będzie ;). Pozdrowienia!



Komentarze

Popularne posty