Maski weneckie?

Mimo, że cała Wenecja to jeden wielki sklep z pamiątkami, z których 90% stanowi szkło z Murano i maski weneckie, to ciężko jest dostać oryginalne pamiątki. Oczywiście sprzedawcy zarzekają się, że sprzedają produkty włoskie, ale prawda jest całkiem inna. Większość asortymentu to śmieć "made in China", który z Wenecją ma tyle wspólnego co parmezan z Mazurami. Od rdzennych mieszkańców Wenecji dowiedziałam się, że w całym mieście jest około 10 sklepów z prawdziwymi weneckimi maskami i tyleż samo ze szkłem Murano, a ceny są bardzo wysokie. Chodziłam więc z oczami szeroko otwartymi i udało się. Znalazłam uroczy sklepik, w którego wnętrzu poznałam Darię - prawdziwą Włoszkę, autorkę wszystkich masek znajdujących się w tym miejscu. LOL! Niezły kawał roboty! Szacun. Mimo, że część prac to po prostu decoupage, to i tak poczułam się jak odkrywca! Poczułam zapach skrawka prawdziwego miasta... Piękna praca.












Komentarze

Popularne posty